Roerbakmixen van appie in de bonus

Ik moet iets bekennen.... Ik ben gek op allerlei roerbakmixen.
Ze zijn super! Ze maken mijn leven makkelijker. De tijdswinst is mooi meegenomen en je gerechten zijn niet altijd hetzelfde. Dat komt natuurlijk omdat je de mixen meeneemt die in de aanbieding zijn. Bij de Appie elke week weer 2 andere!
Ik koop ze bij de Aldi, Lidl of Albert Heijn. Ik maak er pasta, stoofschotels, ovenschotels en af en toe ook nog roerbak gerechten mee.

Als ze zoals nu bij de Albert Heijn in de bonus zijn koop ik van mijn favo mix een aantal zakken en vries ze in. Wij zijn dol op de champignon roerbakmix italiaans.
normaal gesproken zijn ze 2,29 per zak, nu krijg je 2 zakken voor die prijs. Altijd ok toch?!

We hebben vanavond lasagna gegeten. Heerlijk was het en bovenal goedkoop.

De saus heb ik gemaakt van:
-de italiaanse champignon mix
-rode pesto
-een blikje tomaten in blokjes
-300 gr rundergehakt
-1 bouillonblokje
-een scheutje slagroom.

De bladen heb ik voorgekookt zoals ik pasta zou koken, zodat het zeker gaar is als ik het uit de oven haal.
Opstapelen in de schaal, wat kaas overheen strooien en 20 min op 175 gr.

Eet smakelijk, Sem.

Reacties

Populaire posts