Shiseido perfect mascara.

Zoals elke dame ben ook ik altijd op zoek geweest naar de perfecte mascara.
(sommige zijn dit nog steeds)
Tja we willen kennelijk altijd wat we niet hebben! Ik moet eerlijk toegeven dat ik heel erg tevreden ben met de Maybelline lash stylist.

Nu heb ik al een tijd geleden een sample van Shiseido perfect mascara binnen gekregen.Ik kwam hem weer tegen en besloot hem meteen te proberen.

Ze beloven dat deze mascara de wimpers meer volume, lengte, krulling en glans geeft.
Hmmm we shall see.

Als ik hem open, zie ik meteen de eerste pluspunten. Het borsteltje is perfect gevormd.
Niet zo belachelijk dik, zodat je ook makkelijk bij die kleine haartjes komt. De mascara is ook wat aan de vloeibare kant. Wat erg prettig is tijdens het aanbrengen.

Ok here goes....
Hij separeert al mijn wimpers waardoor het inderdaad lijkt alsof ze langer en iets voller zijn.
Zoals ik al schreef is hij wat aan de vloeibare kant en dat zorgt ervoor dat je niet van die klonten krijgt.
Het borsteltje is ook heel zacht, wat erg prettig is.
Maar als je op zoek bent naar het WAUW-effect, moet ik je helaas teleurstellen.
Daar is het niet heftig genoeg voor.
Het is wel goed voor een mooie naturel-effect. Echt een aanrader voor dagelijks gebruik.

Je kan de mascara makkelijk verwijderen met oog make-up remover pads. Dat wil namelijk ook nog wel eens een probleem zijn als je waterproof mascara gebruikt.

Voor mij persoonlijk is het niet Wauw genoeg om er mijn eigen mascara voor op te geven. Die heeft namelijk hetzelfde effect voor ruim 14 euro minder!
Maar dat weerhoud me er natuurlijk niet van de Shiseido op te gebruiken :)

Groeten Sem.

Pluspunten:
-goed borsteltje
-prettig vloeibare mascara
-makkelijk te verwijderen
-geen klonten

minpunten
-prijs van 24,30 euro.

Reacties

Populaire posts