Spaghetti met pesto groente.

Mijn kinderen hebben een hekel aan de rode pasta saus, maakt niet uit van welk merk.
Ze moeten er niks van hebben.
Maar ik houd van pasta, alle soorten pasta en alle soorten sausen!
Niet alleen is het lekker, ietwat gezond, lekker snel klaar, maar bovenal niet duur.

Ik ontdekte dat mijn kinderen wel van pesto houden en laten we eerlijk zijn
1+1 blijft 2.
Opgetogen over dit gegeven brouwde ik mijn eerste rode pasta 'saus' waarvan ik zeker wist dat ze het lekker zouden vinden.
Ik had gelijk, want zoals ik eerder vertelde blijft 1+1....2.

Hier volgt het magische recept:

-500 gram spaghetti.
-1 potje rode pesto of groene pesto.
-1 zak verse groentemix naar keuze.
-300 gr rundergehakt.


1.Kook de spagetti zoals op het pakje vermeld staat.
2.Bak de rundergehakt rul in een klein beetje olijfolie.
3.Doe de groentemix erbij en laat even bakken. Maar zorg wel dat de groente wat knapperig blijft.
4.Als laatste doe je een wat pesto door je gehakt/groente mengsel.

Serveren met een lekkere salade en Bon appetit!





Xoxo Sem.

Een kleine tip: je kan er altijd een bouillonblokje, suiker of wat ketjap aan toevoegen als je dat lekkerder vind.

Reacties

Populaire posts