Super reiniger van HG

Ik weet dat ik jullie budget oplossingen heb beloofd, maar deze ontdekking kon ik jullie niet onthouden.
Ons hele gezin was dol op ons nieuwe huis, het enige minpuntje voor mama was de enorm vieze toilethals.


Ik probeerde de borax- oplossing, de azijn citroen - oplossing en niets maar dan ook NIETS hielp.
Ik werd er wanhopig van. Er moest dus een nieuwe toiletpot komen, want daar gingen wij echt niet op zitten! Maar goed tijdens het winkelen viel mijn oog op het rek vol HG artikelen. Ik besloot er een kijkje te nemen. Ik was niet verrast maar wel erg opgewonden toen ik het etiket van de  'professionele kalkaanslag verwijderaar' zag. Het beloofde de door mij zo gehate hals schoon te krijgen!  Die 5,39 voor 500 ml was een koopje vergeleken bij een nieuw toilet. Dus griste ik dat plastic flesje mee en ging meteen naar ons nieuwe huis.


De schroefdop is kindveilig. Er staat een duidelijke instructie bij en het openen moet geen probleem zijn.
Onder de dop zit echter een plastic' lipje' dat heel moeilijk los te krijgen is. Een schaar bood echter de oplossing. De geur van de vloeistof is niet uitnodigend, maar het is dan ook geen allesreiniger.
Ik deed in beide toiletpotten 3 dopjes van de vloeistof. Er gebeurde niets spectaculairs, geen schuim, geen geknetter, niet eens een simpele verkleuring. Maar goed, ik deed de deur achter me dicht en hoopte dat het vuil de volgende dag verdwenen was!

Nadat ik de kids op school had afgezet ging ik meteen naar de stand van zaken kijken.
Tot mijn teleurstelling zag ik geen verandering. Ik pakte de toiletborstel en begon uit pure frustratie te SCHROBBEN.
En ....... het vuil liet los! Binnen een mum van tijd was de eerste hals schoon. Het allerbelangrijkste is dat dit zonder al teveel inspanning gebeurde. Het schrobben bleek nergens voor nodig te zijn.
De tweede gaf gelukkig ook geen problemen.

Dit product is zeker een aanrader en ik zou het zeker weer gebruiken!
Hier is de link naar het product dat ik heb gebruikt.


Groeten Sem.

Minpunt:
  -  De prijs.

Pluspunt:
-  Het formaat van de fles.
- De overzichtelijke beschrijving.
-  De goede werking van het product.

Reacties

Populaire posts