Lente ...and i'm sick about it.

Het is elk jaar hetzelfde met mij. Zoals de een de winterblues heeft heb ik de lenteblues. Iedereen is vrolijk en zelfs het weer doet mee. Maar ik ... ik baal als een stekker.


Ik wordt namelijk elk jaar geconfronteerd met mijn winterse snoepgedrag! De leuke bloesjes en skinny's verhullen de extra kilo's niet zonder de winterjas. Elk jaar neem ik mezelf ook weer voor dat ik het niet meer zover laat komen. Het is natuurlijk overbodig om te zeggen dat ik me ook afgelopen winter niet aan mijn afspraak heb gehouden. Als ik een zorgeloze zomer wil beleven, moet ik dus weer aan de bak. Te beginnen met minder snoepen en joggen.
Als ik eenmaal bezig ben kan het ook erg rap gaan.
De rede waarom ik hierover schrijf is omdat ik het dit jaar anders wil doen.
Dit jaar gaat het allemaal beginnen met een sapkuur.









Zoiets geeft je volgens mij een pittige duw de juiste richting in. Het valt me namelijk op dat het elk voorjaar iets meer moeite kost om in de juiste shape terug te komen. Ik weet dat geen enkel lichaam 'forever 21' blijft. En nu moet ook ik er echt aan gaan geloven. Van half werk is nooit iemand beter geworden en dus betekent dat in mijn geval nieuw terrein ontdekken.
Dit wordt 5 dagen afzien mensen. Gelachen gegierd en gebruld heb ik om sterren als Gwyneth Paltrow, met hun idiote kuurtjes. Maar nu ben ik zelf zover om me over te geven aan zulke drastische maatregelen.
Dit gaat mij meer wilskracht kosten dan ik ooit heb moeten tonen in mijn leven.

Ik heb al wel de paasdagen voorbij laten gaan en kon de lekkernijen natuurlijk niet laten staan. GEEN VAN ALLEN welteverstaan!
Maar ik hik hier nu al weken tegen aan en moet er nu maar aan gaan geloven...
I will keep you posted!

Groeten Sem.

Reacties

Populaire posts