3 favorite things

Je favoriete dingen veranderen van tijd tot tijd.

Op dit moment ben ik helemaal gek op mijn staafmixer.
Het is overal goed voor of dat nu  mijn soepen, spreads of shakes zijn, hij doet altijd dienst.
Is makkelijk te gebruiken, reinigen en op te bergen.
Ik zou niet weten wat ik zonder mijn staafmixer moet!

Schaf je er zelf een aan koop dan niet die van de Action, deze heeft erg kleine messen waardoor hij niet echt krachtig is.

De mijne is van Braun en is al 15 jaar oud en doet het nog steeds zeer goed ondanks het intensief gebruik. Je hebt ze nu al voor 34,95  bij de Kijkshop.





De drukpomp thermoskan van de Action.
De thee is dan voor de kinderen ook makkelijk in te schenken, omdat je alleen op de dop hoeft te drukken.
Hierdoor drinken we veel meer thee en minder sapjes of limonade.
Het staat ook erg cute!  En dat voor 5,49.

Lotus wierook van het merk Hem.
Deze wierook ruikt naar baby talkpoeder. Zo lekker zacht. Het geeft mij een gevoel van geborgenheid. De kinderen vinden het ook lekker ruiken. Niet zo overheersend, maar je ruikt vaag een lekker luchtje volgens hen. Ik steek 's ochtends een stokje tussen een van mijn planten en mijn huis ruikt naar een tempel. Nou ja.. een baby tempel dan ;).

1 doosje met 20 stokjes kost 1 euro. Te verkrijgen bij toko's of Arabische winkels.
Als je dat niet in de buurt hebt kijk dan op www.newagewinkel.nl  of www.wierookshop.eu

  xoxo Sem.

Reacties

Populaire posts