30 day body challenge.

30 day body challenge. Are you ready?

Haha, mijn schoonzus daagde mij vorige week uit om mee te doen aan de 30 day squat challenge.
Eerlijk gezegd leek de squat challenge mij wel te doen.
Het schema moest ik even googelen. Et voila  daar verschenen meer schema's dan alleen de squat challenge!
Oke dit zag eruit als zeer hard werken.

 








Ik ben aan het bedenken wat het meest haalbaar is. Aangezien ik graag de kilo's weer kwijt wil die ben aangekomen, zal the little black dress challenge de beste optie zijn. Maar het tevens zo erg intens.
We zijn in ieder geval begonnen met de squat challenge.

Het valt toch vies tegen hoor!
We hebben er nu 2 dagen opzitten en ik voel het echt. Het idee was dat het wel zou
meevallen omdat ik elke dag met de hond wandel en zoveel mogelijk de fiets pak.
Laten we het erop houden dat the little black dress challenge nog even te hoog gegrepen is.
:).

Ik zal jullie in de rubriek Fitness Friday op de hoogte houden van mijn vorderingen.
Wish me luck!

xoxo Sem. 


Reacties

Populaire posts