De veelzijdige Appelazijn

Ik ben gek op appelazijn, omdat je er 101 dingen mee kan doen.
Om eerlijk te zijn ben ik het op het spoor gekomen toen ik een effectief budget middel
zocht om de geur van kitten urine uit de was te krijgen.

Onze Juliuz is nu een jaar oud en een echte bengel.
Iedereen die ooit een kitten heeft gehad weet dat ze op een gegeven moment gaan
sproeien. Heel vervelend natuurlijk en de speciale geur spray's die te koop zijn kosten
een klein fortuin.Uiteindelijk kreeg ik de tip om mijn kleding etc uit te spoelen
en daarna een paar uur in water met azijn te laten weken alvorens dit in de
wasmachine te gooien.
Het werkt perfect!!

Juliuz is nu natuurlijk al een tijdje geholpen, dus van zijn sproei gedrag zijn wij al een poos af.
Pfff... what a bliss!
Maar het gebruiken van azijn voor allerlei klusjes is gebleven.
Er staat nu altijd een fles natuur of appelazijn in de badkamer, toilet en keuken.

Ik gebruik het niet alleen om kalkaanslag mee te verwijderen, maar ook
als toner. Mijn huid is er echt stralender van geworden.
Je hoeft niet bang te zijn dat je naar azijn zal ruiken, want gelukkig
vervliegt de geur zeer snel. En als het goed is gebruik je daarna toch een
nachtcrème.

 Ik koop mijn appelazijn bij de toko van het merk Sera. Goedkoper
dan de supermarkt of de tuinen.
            Appels, Azijn, Afslanken, Therapie
De natuurazijn koop ik bij de lidl voor 0,37 ct.

Erg goedkoop en erg veelzijdig ;).

XO Sem.
 

Reacties

Populaire posts